... No, tak jsem se pěkně vztekl. Zaplatím si hvězdičku, čekám, kdy mi přijde zpráva o prodloužení, a místo toho mi dojde vzkaz, že mi smazali přátele a přenastavili profil... To mne fakt vytočilo. Říkám si, že ti minulí sice nebyli schopní identifikovat platbu klidně dva měsíce, ale aspoň nic nemazali...
Tak jsem si otevřel internetbanking, abych to někomu vytmavil, že za tak dlouho není schopen přiřadit platbu... a zjistil jsem, že platba vůbec nebyla provedena. Takže chyba je na mé straně.
Přesto se chci zeptat - když teď zaplatím, půjde ještě vrátit mé přátele v poznámkách, nebo jste je smazali definitivně? Ostatní nastavení si zvládnu upravit, ale tahle ztráta mne bude hodně mrzet.
Re: ... Odpověď na příspěvek od Prisny-Pan ( mailto:prisny-pan@seznam.cz ) z 31.05.2016 23:39:03:
tak pokusil jsem se zaplatit znovu, tentokrát přes internet banking podle vámi zadaných údajů, a banka mi hlásí, že vaše číslo účtu neexistuje. A to mám účet taky v RB jako píšete že máte vy. Tak pak nevím, kde soudruzi z NDR udělali chybu. Bojím se, že na mé straně to nebude.
|
|